چراغ خیابانی گازی پارس

در دسته بندی چراغ خیابانی، علاوه بر چراغ خیابانی ال ای دی ، چراغ خیابانی HID نیز موجود میباشد که چراغ خیابانی گازی پارس نیز در این بخش قرار دارد .

که برخلاف چراغ خیابانی ال ای دی و COB از لامپهای گازی به جای ال ای دی استفاده میشود. چراغ خیابانی گازی پارس نمونه ای دیگر از چراغ ها است که در مدل های چراغ خیابانی پارس 150 وات، چراغ خیابانی پارس 125 وات و چراغ خیابانی 100 وات موجود می باشد. چراغ خیابانی بهترین گزینه برای روشنایی معابر و خیابان ها محسوب می شود.

با توجه به شرایط اقتصادی بازار مبنی بر ضرورت استفاده از چراغ های خیابانی با قیمت مناسب، مارک تجاری پارس با قیمت های مناسب عرضه و تولید می گردد. ازانجاییکه چراغ خیابانی پارس بدون متعلقات و صرفا به صورت بدنه خالی روانه بازار می گردد. لذا از نظر قیمت کاملا مناسب و پاسخگوی نیازهای تمامی مصرف کننده های محترم می باشد و در مقایسه با سایر برندها مقرون به صرفه است.

مصرف کنندگان محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت چراغ خیابانی پارس، از جمله: قیمت چراغ خیابانی پارس 70 وات و قیمت چراغ خیابانی پارس 125 وات به منوی لیست قیمت مراجعه کنند.

برند تجاری گلنور نیز، تحت عنوان چراغ خیابانی گلنور از بهترین نمونه های بازار می باشد که در توان و قیمت های مختلف مانند چراغ گلنور 70 وات تولید و عرضه می شود.

چراغ خیابانی پارس و انواع آن

چراغ خیابانی پارس با توجه به نوع کاربری در چهار دسته مختلف دسته بندی می شود:

  1. تا 60 وات مخصوص لامپ کم مصرف: این بدنه صرفا جهت استفاده از لامپ های کم مصرف طراحی گردیده و امکان تعبیه ترانس در داخل این چراغ ها مقدور نمی باشد. لازم به ذکر است به دلیل محفظه بزرگتر این چراغ ها، لامپ 60 وات کم مصرف در داخل این چراغ ها تعبیه می شود.
  2. مخصوص لامپ گازی: محفظه این چراغ جهت استفاده از لامپ های خیاری 150 و 250 سدیم(متال) و در بعضی موارد 400 سدیم یا متال تعبیه گردیده است.
  3. چراغ تا 85 وات مخصوص لامپ کم مصرف: این بدنه جهت استفاده از لامپ های کم مصرف 85 وات طراحی گردیده است. لازم به ذکر است در بدنه های مخصوص لامپ کم مصرف، امکان تعبیه لامپهای حبابی و یا استوانه ای led نیز مقدور می باشد.
چراغ 125 وات مخصوص لامپ کم مصرف: این بدنه صرفا جهت استفاده از لامپ های کم مصرف طراحی گردیده و امکان تعبیه ترانس در داخل این چراغ ها مقدور نمی باشد. لازم به ذکر است به دلیل محفظه بزرگتر این چراغها، لامپ 60 وات کم مصرف در داخل این چراغها تعبیه می شود.چراغ 125 وات پارس: این رنج از چراغ مناسب جهت استفاده از لامپ های گازی وابسته به ترانس و استارتر در توان های 35 ، 50 و 70 وات بخار سدیم و همچنین 125 وات بخار جیوه می باشد.لازم به ذکر است در این بدنه می توان از لامپ کم مصرف تا 40 وات نیز استفاده گردد.چراغ 250 وات پارس: محفظه این چراغ جهت استفاده از لامپ های خیاری 150 و 250 سدیم(متال) و در بعضی موارد 400 سدیم یا متال تعبیه گردیده است.
چراغ خیابانی پارس مخصوص لامپ 60 وات کم مصرفچراغ خیابانی پارس 125-70 واتچراغ خیابانی پارس 250-150 وات