چراغ خیابانی ال ای دی

امروزه پدیده روشنایی یک امر ضروری ومهم در طراحی و نورپردازی خیابان ، معابر و دکوراسیون داخلی میباشد.چنانچه بخواهیم این شاخه از مهندسی را دسته بندی کنیم ،میتوان به دو دسته روشنایی داخلی و خارجی اشاره کرد. که طبیعتا متناسب با هر یک، تجهیزات مربوط به آن نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در همین راستا شرکت گلنور یکی از بزرگترین تولیید کنندگان در حوزه روشنایی محسوب میشود.چراغ خیابانی ال ای دی یکی از مهمترین تجهیزات برای روشنایی خارجی اعم از خیابان ها و بزرگراه ها محسوب میشود. شرکت گلنور با تکیه برتوانایی نیروهای داخلی گام بزرگی در تولید چراغ های خیابانی LED برداشته است. چراغ خیابانی این شرکت در دو دسته با نامهای چراغ خیابانی سهیل و چراغ خیابانی ستاره روانه بازار میشود.

چراغ ستاره گلنور

بودن یک محصول با طراحی زیبا و عمر بالا یکی از عوامل مهم از نظر کارفرمایان میباشد. خانواده چراغ خیابانی ستاره در رنج توان های 20 الی 340 وات تولید و دارای 5 سال ضمانت تعویض میباشد. نور این چراغ ها در رنج 3000 الی 6500 کلوبن متناسب با درخواست مشتری تولید میشود.چراغ خیابانی ال ای دی ستاره 100وات یکی از پرفروشترین ها در این حوزه میباشد. چراغ ستاره 250 برای پروژه هایی با شرایط خاص طراحی شده است. درایور به کار رفته در این مدل از چراغها اگرچه به لحاظ اقتصادی گرانتر است اما این قطعه باعث افزایش عمر چراغ و محافظت از چراغ در مقابل نوسانات برق خواهشد شد. چراغ ستاره گلنور مورد تایید وزارت نیرو میباشد.

چراغ سهیل گلنور

مقوله قیمت همیشه یکی از چالش های جذاب برای خریداران در این عرصه بوده است .

چراغ خیابانی سهیل نسبت به ستاره مقرون بصرفه بوده و دارای سه سال گارانتی میباشد.این محصول در رنج 30 الی 240 وات تولید میشود. این محصول از شرکت گلنور بدون درایور بوده و همین امر باعث کاهش قیمت آن شده است.