استارتر(ایگناتور) لامپ چیست؟

استارتر لامپ یا ایگنایتور ،از جمله تجهیزات مهم در روشن شدن لامپهای گازی مورد استفاده در چراغ های خیابانی گازی و پروژکتور های گازی می باشند. عملکرد استارتر بدین صورت است که برای روشن شدن لامپ گازی نیازمند اعمال جرقه با دامنه مشخص می باشیم. و این ولتاژ ضربه ای توسط استارتر( ایگنایتور ) انجام می شود.

ایگنایتور لامپ نیز همانند ترانس دارای دو مدل بدون تائیدیه و با تائیدیه است.

دو برند استارتر نوید و استارتر راما از قدرتمندترین برندهای حال بازار می باشند. قطعا قیمت ایگنایتور لامپ از نوع تائیدیه دار بالاتر از استارتر بدون تائیدیه می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع استارتر می توانید به منوی لیست قیمت مراجعه نمایید.

در چراغ خیابانی گلنور مدل فروزان،کیهان و سپهر تجهیزات، دارای استارتر و ترانس به صورت کامل بر روی چراغ نصب هستند. ولی در مدل چراغ خیابانی پارس تجهیزات استارترا لامپ گازی و ترانس لامپ باید به صورت جداگانه تهیه شوند. و چراغ صرفا به صورت فقط بدنه عرضه می شود.

در سبد محصولات این فروشگاه، استارترهای زیر قابل عرضه می باشند:

  • استارترهای شرکت نوید نیرو: این استارتر ها با بدنه فلزی و در رنج های توانی مختلف و دارای تائیدیه وزارت نیرو، مناسب جهت پیمانکاران محترم می باشد.
  • استارترهای نوید
  • استارترهای شرکت نورسان
  • استارترهای مناسب بازار
برای روشن شدن لامپ های گازی نیازمند اعمال ولتاژ جرقه با دامنه مشخص می باشیم که این ولتاژ ضربه ای توسط جرقه زن (استارتر) عمل می شود.
استارترایگناتور در توان و مارک های مختلف