چراغ خیابانی گلنور

چراغ خیابانی گلنور یکی از پرفروش ترین چراغ های خیابانی موجود در بازار است. این چراغ ها توسط شرکت توانمند گلنور در جهت جهش تولید و بالا بردن اقتصاد، تولید و روانه بازار شده اند.

از آنجا که چراغ خیابانی جهت نصب در معابر نیازمند دریافت مجوز و تاییدیه اداره برق می باشد و همه مارک های موجود در بازار دارای این تاییدیه نیستند، با اطمینان می توانید محصولات گلنور را خریداری نمایید زیرا چراغ های گلنور دارای تاییدیه اداره برق هستند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در چراغ خیابانی ، باز شدن چراغ جهت تعمیر و نصب لامپ به سمت پایین و جلو می باشد، لذا در شرایطی که معابر کم عرض باشند، شرایط برای کار آسوده تر است.

از لحاظ نوری نیز این چراغ ها نور بسیار یکنواختی دارند و بدنه آنها از جنس آلومینیوم دایکات و شیشه آنها از نوع سکوریت محدب است.

تمامی چراغ های خیابانی به همراه متعلقات کامل شامل ترانس و استارتر و بدون لامپ می باشند. لذا از نظر قیمت برای خریداران محترم بسیار مقرون به صرفه هستند.

انواع مدل چراغ خیابانی

چراغ های خیابانی گازی دارای تائیدیه توزیع برق در تمامی استان ها در رنج های مختلف:

  • فروزان: پر فروش ترین چراغ خیابانی در رنج توانی 35 وات بخار سدیم، 50 وات بخار سدیم، 70 وات بخار سدیم و 125 وات بخار جیوه می باشد. این چراغ به صورت درب از پایین بوده و بلحاظ اقتصادی مناسب برای پیمانکاران محترم می باشد.
  • مهتاب: در رنج توانی 35 وات بخار سدیم، 50 وات بخار سدیم، 70وات بخار سدیم و 125 وات بخار جیوه قابل تولید می باشد.
  • سپهر: پر فروش ترین چراغ در رنج توانی 400 وات بخار سدیم و 400وات متال هالید می باشد.

با توجه به نیاز بازار، چراغ خیابانی مدل فروزان و چراغ خیابانی مدل کیهان بیشترین فروش را دارند. و از این بین چراغ خیابانی 70 وات و چراغ خیابانی فروزان 125 وات سهم بیشتری را دارا هستند.

جهت اطلاع از قیمت چراغ خیابانی گلنور و قیمت چراغ خیابانی فروزان به بخش لیست قیمت مراجعه نمایید.

پدیده در رنج توانی 150 وات بخار سدیم، 250 وات بخار سدیم و 400 وات بخار سدیم قابل تولید می باشد.سپهر پر فروش ترین چراغ در رنج توانی 400 وات بخار سدیم و 400وات متال هالید می باشد.فروزان پر فروش ترین چراغ خیابانی در رنج توانی 35 وات بخار سدیم، 50 وات بخار سدیم، 70 وات بخار سدیم و 125 وات بخار جیوه می باشد. این چراغ به صورت درب از پایین بوده و بلحاظ اقتصادی مناسب برای پیمانکاران محترم می باشد.کیهان پر فروش ترین چراغ خیابانی در رنج توانی 150 وات بخار سدیم، 250 وات بخار سدیم و 250 وات بخار جیوه می باشد.
پدیدهسپهرفروزانکیهان 1
کیهان پر فروش ترین چراغ خیابانی در رنج توانی 150 وات بخار سدیم، 250 وات بخار سدیم و 250 وات بخار جیوه می باشد.مهتاب در رنج توانی 35 وات بخار سدیم، 50 وات بخار سدیم، 70وات بخار سدیم و 125 وات بخار جیوه قابل تولید می باشد.هما در رنج توانی 150 وات بخار سدیم، 250 وات بخار سدیم و 400 وات بخار سدیم قابل تولید می باشد.
کیهان 2مهتابهما